Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Paling als aquariumvis. kan dat ?

Lijkt me leuk, een keer per maand een varkenskop voeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

lijkt me geen succes. paling zie je niet eens omdat die in de modder ligt en wat denk je dat je water doet van een varkens kop? ik denk dat je best een serieus filter nodig gaat hebben, en ook voor de lucht die dit gaat verspreiden.

maar als je zou zorgen voor een constante circulatie met een sloot, en de bak is groot genoeg....en jij ( die uitgebeende kop moet er ook een keer uit ) en je gasten hebben en sterken maag... ja het zal vast wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat kan niet. De paling is bodembewoner van sloten, plassen, meren en rivieren. Overdag houdt hij zich schuil en 's nachts is hij actief.
Amadea
12 jaar geleden
stromend water, een dier wat beter kan ontsnappen dan houdini, aan de wandel gaat, en wat vaker moet eten dan 1 x per maand.

ze eten dode dieren, maar geen voedsel wat niet meer vers is (wat velen wel denken) dus die varkenskop daar heeft die paling niets aan. (paar happen, een gore bak, en een stinkzooi aan afval waar je het zelf mee uit kan zoeken)

het #kan# dus wel, maar je doet de paling en jezelf er geen plezier mee.
als het welzijn van het dier er niet toe doet is het idd een kwestie van wel of niet kunnen omdat je je eigen belang als prio kan zien ipv dat van het dier zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing