Wat moet ik met mijn gulzige kitten?
Ik heb een kei lieve kitten van nu zo'n 3 maandjes oud. Een schat van een beest!! Alleen zodra ik hem en mijn andere kat (anderhalf) iets wil geven gaat hij compleet door het lint, begint hysterisch te miauwen en klimt als een gek langs mijn been omhoog.
Wij hebben thuis mijn hele leven al katten gehad en heb zelf ook al 4 jaar altijd een kat gehad maar heb dit nog nooit meegemaakt!
Mijn andere kat is heel rustig en wacht netjes zijn beurt af, dit heb ik hem als kitten zijnde ook aangeleerd maar hij was nooit zo erg als mijn kitten nu.. Het is zelfs zo erg dat ik het snoepje of wat lekkers van mijn andere kat moet verdedigen anders hapt ie het zo weg, hij schrokt ook echt alles naar binnen terwijl hij korrels normaal eet.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet want de planten sproeier lijkt niet echt te werken, de katten komen verder niks te kort en er staat altijd eten en vers water. Ook gaat hij altijd de plekjes na als ik gegeten heb, kijken of er nog wat ligt etc..
Graag zou ik wat tips willen krijgen over hoe ik dit het beste kan aan pakken. Alvast bedankt!
Gr. Iris
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.