Mijn kat blijft maar overgeven, moet ik me zorgen gaan maken, en wat kan er zijn?
Het is vrijdag begonnen, en hij blijft steeds overgeven.
Verder is hij gewoon helemaal zichzelf, niet loom of ziekjes.
Hij zit ook gewoon de poes te pesten. Eet goed (voor zover hij dat kan, want hij krijgt zijn voer sinds 2 weken alleen nog uit een voederbal, dus hij moet er wat voor doen om het te krijgen.) Hij drinkt goed.
Ik ben niet bang om bij een dierenarts langs te gaan, want daarvoor ben ik verzekerd. Maar omdat hij verder gewoon normaal is. En het nu 1 uur 's nachts is, dacht ik, ik vraag het eens hier.
Hij krijgt al sinds vorig jaar zomer hetzelfde voer: Royal Canin Urinary SO kat
Dus ik ben ook niet van voer gewisseld.
De kots is licht bruin, zonder haar of gras (de kat komt niet buiten) Er zit geen bloed in. Soms wel onverteerde brokjes. Ik heb wel het gevoel dat hij minder poept dan normaal.
De poes heeft nergens last van.
Toegevoegd na 22 uur:
Ik ga morgen langs bij de DA. Die maakt zich niet zo veel zorgen, maar ze moeten allebei hun entingen nog, dus dat kan dan mooi samen.
Voor de mensen die zeggen dat ik op ander voer moet overstappen, dit kan niet. Het voer is speciaal tegen blaasgruis. Als ik hem iets anders geef, kan hij daar dood aan gaan, en heeft hij weer veel pijn bij het plassen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.