Bestaan er fora waar mensen terecht kunnen met alleen een signalement van hond en baas, in het geval van dierenmishandeling?
Het zit zo, ik ben vandaag 2 keer dezelfde man tegengekomen op straat, met zijn hond. Nu is het zo dat hij de hond erg hardhandig behandeld.. De hond trok wat aan de lijn, de man stopt, zet zijn ene been naar achter, gooit zijn gewicht in de strijd en geeft een enorme snok aan de (slipketting) riem waardoor de hond op zijn rug terecht komt.. Vervolgens trekt hij de lijn zo hoog op dat hij de hond in principe aan het ophangen is.. Zojuist kwam ik hem weer tegen, gaf de hond schoppen, beestje zo bang als hij was probeerde weg te komen, en weer, een enorme trek aan de lijn waardoor de hond weer omrolt.. Ik zat op dat moment in de auto en heb hem niet aan kunnen spreken, maar ook als ik zelf op straat had gelopen had ik het misschien niet gedurft (je weet maar nooit, hij durft een onschuldig beestje al zo te mishandelen). Nu weet ik alleen hoe hij er zelf uitziet, en zijn hond. De hond is namelijk erg opvallend door zijn kleur en de manier waarop hij met zijn hond om gaat moet meer mensen zijn opgevallen!! Vandaar de vraag of er fora zijn waar mensen dit kunnen melden bij bijvoorbeeld mensen uit de buurt, misschien zijn er mensen die weten waar hij woont of wie hij is (of wie de hond is, het lijkt een echte rashond van een afstand).