Heeft iemand nog tips, zodat mijn 6 jarige kat, onze kitten accepteerd ??
Onze kater Aysha van 6 jaar accepteerd onze kitten Jerry van 3,5 maand echt niet !! Aysha kan nog niet eens hebben,dat Jerry in zijn buurt komt. Blazen, grommen en nu wil hij niet meer binnen komen. Vanmorgen 4 uur thuis, en wil weer gelijk weg. Hij zit op een tuinstoel in de voortuin, haal ik die weg, slaapt hij bij de buren ! Gisteren krabte hij mijn man zonder reden, flink open. Op advies van GV heb ik Aysha, een maand geleden, voor een body-check naar de dierenkliniek gebracht. En inderdaad, hij had een onstoken tandje. Aysha is daar ook gelijk behandeld en nadien nog 3x terug geweest, omdat we dachten dat hij daar nog last van had.Maar dat is niet zo. Ik probeer nu zijn urine en ontlasting op te vangen, maar hij vertikt het om het in de kattenbak te doen. We hebben boven en beneden Feliway. 3 gigantische grote krabpalen op elke verdieping, 2 kattebakken boven en beneden. Hengeltjes, muisjes, propjes papier noem maar op. Tuindeuren staan open, zodat ze kunnen rennen, vensterbanken zijn vrij... Aysha vind het niet leuk meer. We weten het echt niet meer. Ik doe geen kat weg... Sterker nog; als een kitten van Jerry's leeftijd, een optie is... nemen we er 1 bij. Wat kunnen we nog doen ? We houden onzettend veel van allebei.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.