Is onze konijn zwanger?
Wij hebben nu ongeveer een klein jaartje twee konijnen , er was vezekerd dat het twee dames waren , maar uiteindelijk bleek dat de ander toch een mannetje was. We hebben hem gelijk laten helpen en er was niks aan de hand , de andere konijn bleek niet zwanger , maar omdat de dierenarts twijfels had of ze wel alles goed had kunnen weghalen hebben we het in de gaten gehouden , maar nee geen zwanger konijn.
Het mannetje is ongeveer 4 maanden geleden geopereerd
Vandaag merk ik dat onze dame de haren uittrekt en deze in de hok (die buiten staat) boven (twee vediepingen) neerlegd, daarbij ligt ze heel vaak tegen de muur (lekker koud dacht ik met dit weer) wij kunnen haar ook gewoon aaien , zelfs de kids , terwijl het andere konijn dat niet toelaat , ze lopen beide in onze tuin los ( we hebben een grote tuin dus ze zou alle kanten op kunnen) nu denk ik dat ze toch zwanger is , maar waar moeten we dan opletten ??????????????????
Toegevoegd na 28 minuten:
de levenomstandigheden zijn verranderd , ze zijn sinds een week buiten dag en nacht , ze hebben een buitenhok gekregen , misschien nog van toepassing, ze legt de haren ook echt in een zelfgemaakt holletje
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.