Waarom likt een hond de tranen uit je ogen weg?
Hallo
Op mijn 17de had ik een nare ervaring bij niemand van de famillie kon ik terecht om steun of troost thuis kon ik er zelfs met mijn mama toen niet over praten ik had enorm veel verdriet daarrond we hadden toen ook 3 honden een schotse collie een sheltie en een labrador mix dobberman op een dag probeerde ik nog eens met m'n mama te praten ze wou er toen niets over weten met al de tranen vandien begon ik al afscheid te nemen ik had al en hele boel brieven geschreven en als laatste ging ik naar onze honden toe toen ik bij onze blacky aankwam (labrador mix dobberman) die altijd op de zetel lag te slapen in de vorm van een donut zag hij me niet aan komen op dat moment ik viel op mijn knieen voor hem neer zelfs daar reageede hij niet op wel reageerde hij op het moment er een traan vanuit mijn rechter oog op zijn poot viel hij tilde z'n kop op snuffelde aan mijn gezicht en likte mijn tranen weg ik zit nog alttijd met het gedacht dat hij en hij alleen me toen getroost heeft of zoiets volgens mijn mama was hij gek van het zout maar wat is er eigelijk gebeurd wat heeft de hond in die tijd ermee willen bedoelen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.