Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een een achtertuin met tegels. Juist op de tegels ligt katten poep van de buurtkatten, hoe kan ik dit voorkomen? kattenschrik helpt niet

In de buurt is veel groen en zand, en daar ligt het nauwelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hiervoor Mispoes gebruiken, enkele spuitjes mispoes in een emmer sop en hiermee het straatje schrobben. De geur schrikt katten af! In dierenzaak of op internet te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik zal het gaan halen in de winkel. Want zoals een hond nemen in een ander antwoord is echt geen optie:)

Andere antwoorden (3)

De CatStop is een kattenverjager die gebruik maakt van ultrasoon geluid om de kat te verjagen. Ultrasoon geluid is geluid dat boven het menselijk gehoorbereik ligt, maar wat de kat wel gewoon hoort. U hoort dus zelf helemaal niets, maar de kat wordt wel verjaagd! Vogels daarentegen worden niet verjaagd door de CatStop omdat zij het ultrasone geluid niet kunnen horen.
Werking
De infrarood-sensor zal elke kat binnen het bereik opmerken. Vervolgens wordt er een zeer luid (maar voor mensen onhoorbaar) geluid geproduceerd gedurende drie seconden. De kat zal hiervan schrikken en snel wegrennen. Na enkele herhalingen zal de kat de plek vermijden omdat het dier geleerd heeft dat de kattenverjager daar staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een supersoaker doet wonderen, maar vraagt veel geduld en een raam op een kier...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon een hond kopen! Of een alarm met een blaffende hond als geluid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding