Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je je kat meenemen als je beschermt gaat wonen?

Ze is mijn maatje. Zonder mij gaat ze zich misdragen... Dan plast ze over mijn vriend heen bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ik weet niet wat voor regels het huis heeft waar je gaat wonen. Dat zou je het beste daar na kunnen vragen. Overal gelden andere regels. Wat betreft het houden van huisdieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard kunnen regels afwijken maar vaak is dit tegenwoordig toegestaan mits je huisdier op je eigen kamer verblijft en je geheel zelfstandig voor het dier kan zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor soort beschermt wonen is het? Is daar begeleiding dag en nacht of is het vrij zelfstandig met om de week of zo begleiding aan huis? Ik heb ooit beschremt gewoond met begleiding dag en nacht aanwezig het was een algemene woonst met wel een eigen kamer en een verzamelplaats om te eten daar mocht niemand spijtig genoeg toen geen huisdieren houden maar zoals hierboven al geschreven is het niet overal hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt af van de instelling. bij de ene organisatie mag dat wel, bij de andere niet. Het beste kan je aangeven dat je wilt dat je kat meegaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing