Hoe kan een poes uit de tuin ontsnappen, terwijl je tuin volledig hebt omringt en beschermd voor uitbraken? En hoe voorkom je het verder?
Onze heilige birmaan een vrouwtjes kat van al ongeveer meer dan 12 jaar, dun en heel lenig en nog vol energie.
Ontsnapt heel vaak uit de tuin, we hebben schuttingen staan met een soort ijzer draad erboven richting tuin wijzend. Het is zo hoog als de wet voorschrijft.
De spullen die in de tuin staan niet tegen de wand zodat ze niet met een sprong omhoog kan.
En ook niet via het houten rek dat je ziet staan, er zit genoeg ruimte tussen om er niet over heen te kunnen, het is vooral zodat ze uit de tuin kunnen kijken.
Me vader heeft ook net een open tuinhuisje gemaakt, voor de bbq zodat we als het regent daar kunnen zitten.
Er zitten wel een paar plekjes, maar het zou niet mogelijk moeten zijn via dat eruit te komen.
Ik heb ze al eens gezegd plaats een camera en kijk wat ze doet.
Hier 2 foto's de beste die ik heb om te laten zien, heb er geen van de tuin zelf.
Ze lijkt wel een houdini ofzo. In ieder geval wanneer ze ontsnappen staan ze zo weer voor de deur, zeldzame keer gaan ze aan de wandel.
Toegevoegd na 3 dagen:
Let niet op de kat in de foto want dat is het mannetje, ik heb het over het vrouwtje. Slank, lenig en licht vol energie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.