Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hey,wat te doen als je hond een spuitje gehad heeft voor allergie en nu na drie dagen niks anders doet dan bibberen en slapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Mijn hond heeft ook en spuit gehad tegen een allergie. Ik heb een beagle en deze heeft nergens last van gehad, alleen veel geslapen. Het kan ook aan de pijnstillers liggen die ze krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan bel je de dierenarts en vraag je wat er aan de hand kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit geval zou ik even de dierenarts bellen en vragen of dat bibberen en slapen een gevolg is van dat spuitje.
Dat is trouwens heel goed mogelijk, want als ik bij een allergie-aanval (en die kunnen heel ernstig zijn) anti-histamine inneem, wil ik ook minstens 12 uur slapen.
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus. Ik herken het ;-)
Afwachten en de hond niet meer dat soort spuitjes geven. Zorgen dat de hond het lekker warm heeft en liefde geven. Het zal wel snel vanzelf overgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: