mag ik een verwaarloost hond houden die niet van mij is ?
ik zorg sinds september voor een hond die van een dame is,omdat zij is op genomen in afkickcentrum voor alcoholverslaafde , ik hoor nou van ons contact persoon dat als het goed is mag zij 22 dec weer naar huis en dat betekent dat die hond terug gaat, maar ik heb zo sterk band met hem gekregen, toen die bij ons kwam zag die er zo zielig uit als of die geen eten krijgt achter af hoor ik van haar buren dat die beest nooit buiten komt dat hij zijn behoeft in de tuin doet en bij ons is het heel anders voor hem krijgt veel liefde hij speelt nu is niet meer bang maar als ik denk dat ik hem straks aan haar weer terug geef scheurt mijn hart ik geef zoveel om die beest en ik weet hij is niet van mij maar ik ben zo bang dat die straks weer in die oud situatie beland dit is trouwens voor de zoveelste keer dat ze opgenomen is dus die beest word ieder keer heen en weer gestuurd ,ik wil hem zo graag houden
Toegevoegd na 1 dag:
waar ik meeste zorgen over maak is als die straks terug gaat bij haar dat ze hem vergeet zijn medicijnen te gegeven want die hond lijd alle tijdje aan hernia in zijn nek en hij heeft ook tumor wat zij dus niet door had tot die bij ons kwam ben ik met hem naar dierenarts geweest en krijg ik dat te horen nu heeft die gelukkig medicijnen en gaat goed met hem,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.