mijn kanarie is aangevallen door een kat. help wat nu?
hallo,
vanochtend toch mijn kanarie even was ontsnapt, viel mijn kat hem aan. ik was er supersnel bij en heb de kat meteen er weggehaallt. de kanarie was erg geschrokken en ik heb hem even in een doek gedaan en even warm gehouden. nu zit hij in zijn kooi. hij eet en drinkt gewoon goed. vliegen doet hij ook nog wel. ik heb 1 probleem. hij zit een beetje stil in zijn kooi en heeft een paar bloedvlekjes.
moet ik me hier zorgen om maken of zal ze snel weer de oude worden?
het enige wat ik nog eng vind is dat het bloed wat te had, dat daar wat gaat ontsteken of iets.. wat zijn de middelen die ik daar voor kan gebruiken?
ze zat een beetje op de grond.. ik heb haar er even uitgehaald waarna ze toch wel weer weg wou vliegen. tja.. toen moest ik naar school. uit school meteen weer kijken en wonder boven wonder keek ze helder uit haar oogjes en had alweer meer gegeten en vocht gehad(komkommer). ook zat ze weer op haar schommel wat ze ook niet meer deed en ''tjilpte'' weer. het ziet er nu goed uit me haar en ze is weer vrolijk.. het gaat dus de goeie kant op! ik ben er enorm blij om :D !
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.