Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor een promotiefilmpje dat ik maak voor mijn studie, ben ik op zoek naar 5 hondjes. Hoe pak ik dit het beste aan?

Momenteel ben ik bezig met een filmpje. Onze hoofdrol speler heeft in de scènes waarbij ze buiten op straat loopt 5 hondjes aan haar zijde. Het gaat om meerdere draaidagen. Een dierencasting bureau is voor ons te duur. Iemand suggesties? Op welke manier vind ik personen die het leuk zouden vinden om zijn of haar honden mee te laten spelen in ons filmpje. Iemand misschien ideeën van forums of iets dergelijks? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in de buurt woont heb ik al 2 honden in de aanbieding ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Plaats je vraag op het hondenforum van Hondenpage, heb je een heeeeeleboel hondenbezitters bij elkaar.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In een bos of park waar veel honden uitgelaten worden.
Binnen een uur komt er wel een 'uitlaatservice' langs met minstens 5 honden.
Een hondenschool waar honden getraind worden. Deelnemers vinden het vast leuk om eens iets anders met hun hond te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Die uitlaatservice moet dan minstens toestemming hebben van de diverse eigenaren.
Bij honden die nog niet van één roedel zijn, zal eerst een roedel geformeerd moeten worden, voordat er mee te werken valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat hangt van het 'werk' af natuurlijk, en van het ras, maar algemeen gesproken heb je gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft die uitlaatservices niet in het bos te zoeken hoor, daar heb je google voor ;)
Vraag het aan mensen in de straat, vrienden familie. Zorg wel dat je steeds 5 dezelfde honden hebt anders staat het nogal raar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vijf honden van verschillende pluimage zijn juist leuk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk meer van hij gaat op verschillende dagen opnemen. Zorg dan dat je op die dagen wel steeds de zelfde honden hebt. Anders staat heel er g raar dat je van het ene op het andere moment andere honden hebt.
Bel een honden uitlaat service, of je mag komen filmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met een hondenschool! Als je vraagt om een groep gevorderde honden moet het goed komen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding