Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er iets mis met mijn kat??

sinds vrijdag slaapt mij kat alleen maar. Ze gaat steeds naar mijn kamer en gaat daar dan slapen. Ik heb haar niet zien eten. Alleen vanmorgen zag mijn moeder haar een beetje de sausje op likken van het zachte voer wat ze kreeg. Normaal rende ze veel en was ze heel actief en aanwezig. Ze heeft haar oogjes ook niet normaal open maar een klein beetje alsof ze heel moe is.

Zou er iets ergs zijn??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

dit zou voor mij reden zijn NU de dierenarts te bellen.
je krijgt dan een bandje te horen met het nummer van de waarnemend dierenarts.
dit klinkt erg alarmerend.
daarbovenop kan een kat die niet eet al snel leververvetting krijgen, die niet altijd omkeerbaar is.
laat je nog even weten hoe of wat?
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou voor de zichtigheid toch even naar de dierenarts gaan om toch te controleren want misschien heeft ze iets aan haar maag of iets anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je zelf het antwoord al weet: Ja, het klinkt alsof je kat niet heel erg gezond is.

Geen vragen meer stellen op Goeievraag, maar direct een afspraak maken met de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Katten slapen erg veel:-) De mijne is de ene keer erg actief en de andere keer niet. Ik maak me pas zorgen als hij niet eet en drinkt.

Jij geeft aan dat je katje niet goed eet. Mocht het morgen nog zo zijn dan zou ik als ik jou was een goede dierenarts opzoeken en even laten checken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe oud is je kat eigenlijk? het kan ook een teken zijn van oudheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is er iets mis met mijn kat......

JAAA!!!! dat lijkt me nogal duidelijk!
je omschrijft notabene nog op wat er zo anders is aan het gedrag van je kat.

neem dus z.s.m. contact op met de dierenarts en maak een afspraak voor het arme dier.

zou het iets erg zijn?

dat weten we niet: onze glazen bollen die op afstand een heldere en juiste diagnose geven staat uit vandaag.

het kan wel degelijk iets erg zijn dus waarom zou je risico lopen door nog langer af te wachten en hier je vraag te stellen als je het enige en juiste antwoord kan krijgen van de dierenarts door het dier te laten onderzoeken.

je kat voelt zich belabberd, dat lijkt me overduidelijk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing