Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn kat is heel agressief,blaast,krabt en haar rug staat dan krom, maar enkel bij mij. Als ik de vuilzakken heb buitengezet komt ze zelf hysterisch?

wat moet ik daar mee doen? ik kan ze zelf niet vastnemen voor naar de dierenarts te brengen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het alleen bij u is laat dan eens iemand anders haar opnemen en ga er dan eens samen met naar de dierenarts.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, en mocht niemand willen dan kunt u werkhandschoenen aantrekken. In het nekval vastpakken en de andere hand onder de kont. Goed van je af houden. Zorg ervoor dat u een reismand i.o.d. klaar heeft staan.
p.s. kartonnen doos is bij een boze kat meestal niet genoeg. Onze kat ging dwars door de zijkant heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen enkele kat ooit agressief tegen mij geweest. Zelfs als mijn klanten mij waarschuwen voor de kat, aai ik ze en die doet me niets.
Ik weet zelf niet hoe het komt.
Zou het kunnen zijn dat je ooit iets hebt gedaan wat zo'n indruk op haar heeft gemaakt, dat ze er een trauma aan over heeft gehouden, want dit is heel vreemd dat het alleen bij jou is.

Misschien is het handig om een ander de kat naar de dieren arts te laten gaan, maar je moet er zelf wel bij zijn, want dan kan de dierenarts het probleem zien.
Stel dat er vroeger iets is gebeurd, is het handig om dat te melden want dan kan de arts beter een conclusie trekken over wat er aan de hand is, en wat er aan gedaan kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding