Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn kat is achter de elektriciteitskast terecht gekomen, wij kunnen er niet bij hoe krijgen we hem er toch uit?

Mijn kat is op een of andere manier achter de elektriciteitskast terecht gekomen wij kunnen er niet aan en er was een klein gaatje waar ze is ingevallen en ze geraakt er niet meer uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Bel de brandweer. Het klinkt raar maar ze zullen je helpen. Het is in ieder geval erg gevaarlijk om zelf proberen de kat er weg te halen. Niet doen dus. Bel anders een dierenarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je erbij via het kruipluik?
proberen te lokken met iets lekkers
anders wordt het breken of idd de brandweer bellen
mischien leest rieneke dit zo en weet zij nog iets anders
sucses!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uw energieleverancier heeft een storingsnummer en is de aangewezen instantie om de stroom eraf te zetten en het een en ander te demonteren.
Zorg dat NA de ,,operatie,, huisdieren of kinderen geen toegang meer hebben tot waar de kat nu zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eerst zoveel mogelijk te lokken met snoepjes. Wat voor ons een onmogelijke situatie lijkt is voor een kat mss begaanbaar.
Anders de brandweer bellen, zij halen hem er uit en zullen indien nodig de stroom eraf halen
13 jaar geleden
Er is een alarmnummer voor dieren in nood(dat is wel aan de orde hier lijkt mij) en dierenmishandeling.
Misschien kunnen zij helpen.
Of ze weten in ieder geval wat te doen.
Alarmnummer is 144.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de dierenambulance voor advies. Indien nodig, kunnen ze je ook helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing