Mank lopen labrador ernstig na poot tussen de achterklep?
Mijn labrador is 3 jaar en een paar weken geleden liep hij weg. Ik ben hem met de auto gaan zoeken, en toen heb ik hem in de kattebak gezet (hij sprong er zelf in). Maar toen kreeg hij zijn rechtervoorpoot tussen de achterklep (5e deur). Hij loopt nog steeds mank. Zou zijn poot gebroken zijn? Of is hij geneusd en komt het wel goed?
Toegevoegd na 1 dag:
Omdat ik vanwege een verkeerde vraag geblocked was, kan ik nu pas reageren.
Niets aan de hand, hij geneest traag omdat hij nogal wild is en veel speelt met onze Berner. We zouden hem een paar dagen op kunnen sluiten om het genezingsproces te versnellen, maar dat doen we toch maar niet, en dat hoeft ook niet per se.
Voor degenen die denken dat ik mijn hond verwaarloos: ik zou zelf ook niet snel naar de dokter rennen, in die zin ga ik met mijn hond om gelijk zoals ik met mezelf zou doen.
Schandalig dat je nog niet geweest bent.
Als ik denk dat er iets met mijn kat is bel ik in ieder geval altijd de dierenarts.
En dan hoor ik wel of ik moet langskomen met mijn kat.
Als je om je hond geeft bel dan een dierenarts die heeft er voor geleerd,wij hier op GV niet.
Overigens kun je hoe je met eigen klachten omgaat niet doortrekken naar hoe je met klachten van je huisdier omgaat: jij voelt wat je zelf voelt, maar niet wat je dier voelt, en die kan ook niet met je praten.
Vreemd eigenlijk, dat niemand vraagt hoe het mijn achterklep is.
Je laatste zin is compleet belachelijk (ik heb nergens een vraag van jou gezien over een beschadiging aan je achterklep, dus dat zal ook wel meevallen).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.