Mijn hond heeft net een hele slagroomtaart opgegeten, kan dit kwaad?
De taart stond buiten, de hond heeft blijkbaar de deur opengemaakt en de taart helemaal opgegeten. Zit er in een slagroomtaart iets waar de hond niet tegen kan?
15.8K
15.8K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat er veel chocolade in de taart, dat is nl niet best voor honden.
Amadea
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt gebeurd is. Zelf kan ik van één punt slagroomtaart al vol zitten. Hoe kan een hond nou een hele taart verorberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van de hond af een grote hond kan best een heerlijke slagroom taart op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zat gelukkig geen chocola in. En Amadea, het is echt gebeurd anders vroeg ik het hier niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krenten, rozijnen en druiven zijn ook slecht voor een hond, dus als dat er in zat, zou ik de dierenarts informeren.
Verder zal ie van alle vettigheid wel flink moeten poepen of aan de dunne gaan...
Verder zal ie van alle vettigheid wel flink moeten poepen of aan de dunne gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zo'n taart van de Aldi, voornamelijk cake en slagrooom en hier end aar een madarijntje. Dus dan zal het gelukkig meevallen:)
@Ivana, ja haha zonde he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 taart? makkelijk. ik weet van een Cocker Spaniel een keer een pan met 5 liter erwtensoep met varkensschenkel. Het zelfde beest heeft een keer een hele frituurpan leeg gedronken. Een herder heeft bij ons een keer een grote emmer met natte groenten in het ganzenhok leeg gegeten. In alle gevallen een zeer zieke hond, die het de volgende keer gewoon weer zou doen!
Oja, de kat heeft een keer op kerstochtend de HELE kalkoen opgegeten... of hij ziek was weten we niet, want hij heeft zich dagen lang niet laten zien.. heel verstandig want mijn moeder was razend..
Oja, de kat heeft een keer op kerstochtend de HELE kalkoen opgegeten... of hij ziek was weten we niet, want hij heeft zich dagen lang niet laten zien.. heel verstandig want mijn moeder was razend..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ivana, alvast gefeliciteerd en geniet van de taart! :)
Suussuus, jeetje wat een beesten zeg :) Een hele frituurpan jeetje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trouwens bedankt voor alle antwoorden, heeft me gerustgesteld! Ik heb net een heel eind gewandeld, vet verbranden haha! Ik merk niks aan der:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@suus, leuk, die kat die de kalkoen opat, en dan nog wel met de kerst......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nelly: We hadden toen nog een goeie oude poelier in het dorp. Mijn moeder kon op kerstochtend nog een kalkoen komen halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een frituurpan leeggedronken? Ik wil niet weten wat er daarna uit die hond kwam...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.