Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een plaatje vinden als achtergrond voor mijn aquarium? (zie beschrijving)

voor achter mijn aquarium wil ik een tropisch plaatje, ik heb gezocht op Google. maar op het plaatje moeten niet al vissen staan. want ik wil alleen me eigen vissen zien met een mooie, groenige, blauwe achtergrond. niet al te veel felle kleuren maar een beetje mag wel.

PS. ik neem guppy's, maar die mogen er geen last van hebben!

Toegevoegd na 11 minuten:
iets als dit: http://www.all-freeware.com/images/full/63570-simaquarium_freetank___tank5_desktop_screen_savers.jpeg , maar dan meer een echte foto!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb ook een tijdje gezogt en raad is....................... ik heb iets gevonden! als het niet zo aanstaat ( dat kan altijd he?) moet je op google afbeeldingen gaan en tip dit in: achtergrond aquarium. veel geluk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer eens aquarium wallpapers in google.

Hier heb je er vast eentje.
http://www.wallpapers.com/windows/Wallpapers/Water-Scenes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn animaties ik wil een printbare. en trouwens er mag wel iets meer groen bij
De betere dieren winkels verkopen dit. Ranzijn en Intratuin hier in Alkmaar, verkopen het namelijk wel. Dus ik raad je een grote tuincentrum aan (mits ze een dieren afdeling hebben ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad in de dierenspeciaal zaken zijn ze ook wel te krijgen of gewoon een aquariumzaak, eventueel via internet. Een goede zit in Enschede, even googlen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding