dwergteckelpupje geeft pijn aan na inenting,is dit normaal ?
Mijn dwergteckelpupje van 13 weken heeft vanavond zijn inenting gehad,eerste 2 uurtjes niks aan de hand,liep gewoon aan riempje,thuis op bank naast me gelegd,rustig geslapen,werd hij wakker,gilt hij het uit,als je over bil wrijft,hij loopt normaal,beetje stijver maar wel op 4 pootjes loopt hij gewoon mee.
Hij gilt het echt uit,verder slaapt hij gewoon,en kruipt hij gewoon zelf van zijn plekje.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken,de andere honden hadden ook wel eens pijn aan die plek,is echt die plek ,dan jankt hij.wat moet ik hiermee,ik doe al koelen
Toegevoegd na 15 uur:
Lieve mensen,het gaat vanaf vanmiddag wat beter,je mag alleen nog niet aan dat billetje komen,hij is ook nog wat stil,en minder honger,en kijkt heel zielig,speelt wel wat,maar echt puppyrennen doet hij niet.
Contact gehad met dierenarts :jullie hadden gelijk,komt vaker voor,moest het zien als reactie wat ook bij mensen voor komt,en dan een blauwe plek.
Omdat hij nog zo klein is ,weegt nu 3,5 kilo met 13 weken,komt zo'n prikje dus wat harder aan.
Was gewoon erg ongerust,omdat mijn vorig hondje( zou over 2 weekjes 16 zijn geworden)2 weken geleden is overleden.
Bedankt voor jullie steun,en goede raad.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.