dwergteckelpup 12 weken,een jasje buiten aan doen of niet ?
Ik heb sinds zaterdag onverwachts een dwergteckelpupje gekregen.
Was wel erg welkom na de dood een week geleden van mijn oude kooikertje.
De fokster ken ik al jaren,heb ik ook mijn bruine labrador bij gekocht.
Nu heb ik een discussie met mijn man,hij en fokster zeiden dat het hondje geen jasje nodig heeft buiten,maar hij rilt van de kou,aangezien hij nog zich niet warm kan rennen,ivm toegestane bewegingsschema,is hij wel op de arm,dus wordt hij ook opgewarmd,gaat hij op de grond ,heeft hij het dus weer koud.
Ik heb geen ervaring nog in zo'n klein ras,dus is nu zo'n jasje nodig of niet ?
Even voor diegene die mijn topic over het oude mopje,hadden gevolgd,de labrador is sinds zaterdag weer de vrolijkheid zelf,eet weer,en speelt onder toeziend oog van ons,en in strenge bewaking,met de kleine,neigt af en toe naar grote lompheid,daarom alleen onder strenge bewaking van ons,kleine zit ook regelmatig in bench voor zijn rust.
Toegevoegd na 20 uur:
ALLEMAAL HEEL HARTELIJK DANK, voor jullie hartverwarmende reactie's.
,Hij krijgt GEEN jasje,of het moet al -15 graden worden, het is trouwens ook wel een flink bezig baasje,is constant buiten bezig,tenminste zijn toegestane minuten,1 minuut per week in leeftijd,niet van stoepjes of trapjes springen,opletten met uitglijden,en voldoende benchrust voor te slapen en te groeien.
Na het wandelen kruipt hij 5 min. bij de labrador,om op te warmen,die twee zijn verzot op elkaar,en ik en mijn hele gezin op hun,en zij weer op ons.
Het komt allemaal goed met ons.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.