mijn kat wil niet bij mij op bed slapen, hoe krijg ik hem zover?
hallo, ik heb een kat, genaamd Floris. hij is 2.5 jaar oud. hij houd ervan als ik hem aai, tegen hem praat en knuffel.
maar.... hij wilt niet bij mij op schoot, hij vind het prima als we in dezelfde ruimte zijn, maar nooit tegen mij aan of op mij. dat vind ik erg jammer, toen hij klein was hebben we altijd gestimuleerd dat het leuk was om bij mij/ons op schoot te liggen.
nu mag hij van mijn ouders bij mij op de kamer, maar hij wilt niet bij mij op bed, alleen op een andere stoel, als ik die bij mijn bed zet vind het het wel prima, maar op mijn bed vind hij niets.
ik doe wel de deur dicht omdat hij er anders vandoor gaat naar andere kamers (die geen deur hebben) waar hij niet mag komen. (eerst sliep hij altijd in de woonkamer)
ook maakt hij mij om een uur of 4 wakker omdat hij uit mijn kamer wilt, hij gaat krabben aan de deur, miauwen enzovoort.
als ik hem eruit laat gaat hij naar beneden en bij mijn ouders op hun bed, dus hij vind het wel lekker alleen niet bij mij... wat kan ik doen om hem wel bij mij op mijn bed te krijgen?
mijn ouders zijn het nu niet met me eens want ik wil dat ie bij mij slaapt, maar als ik hem eruit laat worden zij ook wakker. HELP als het zo door gaat, mag hij niet meer bij mij liggen..:(
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.