Bestaan er honden(rassen) die niet uitgelaten hoeven te worden?
14.1K
14.1K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet aan beginnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die bestaan niet. Luie baasjes; die bestaan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen een hond hoeft uitgelaten te worden. Prettig is een ander woord. Je hond zal vals worden en door je heen huis een poepen en plassen :D
Zoals hierboven. Neem dan geen hond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Ytje, uitlaten hoeft niet, als je maar in de stront wilt wonen en een dolgedraaide hond accepteert omdat het dier gek wordt van opgesloten zitten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal je eigen wc weg en je ziet of het mogelijk is of niet.....
tip: bart smit kan je heel goed terecht voor een dergelijke hondje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, misschien is een kat van een ras waarvan het karakter veel weg heeft van een hond wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop zoals vele een chihuahua en zet hem op de kattenbak !! Lekker zielig ook :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een belachelijke vraag! Sorry hoor. Voor een levend dier moet je zorgen! Denk je nou serieus dat er een hond bestaat die nooit poept en plast???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1vraagje: ben ik wel benieuwd welke kat een hond is ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wilt de leuke aspecten van het hebben van een hond maar niet de bijkomende 'lasten'? Mensen onderschatten soms hoeveel aandacht en energie gestoken moet worden in huisdieren. Omdat er niet eerst goed wordt nagedacht of men dit er daadwerkelijk voor over heeft worden veel dieren verwaarloosd of belanden ze spijtig genoeg in het asiel. Had iemand éérst goed nagedacht en het dier niet aangeschaft, dan had het misschien een beter leven gehad bij een ander baasje die met de viervoeter regelmatig wél een blokje om had willen lopen. Neem je een hond in huis dan gaat dit gepaard met verantwoordelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hond gaat niet dood zonder beweging maar wordt wel knettergestoord en heeft zeker last van stress.
dus buiten laten mesten en wateren bij de eerste de beste boom om vervolgens weer naar binnen te gaan is ook geen optie (mocht de vraagsteller zich dit toevallig af vragen)
aandacht, uitdaging, contact met soortgenoten, ruimte om zich uit te leven etc.
dus al zou een hond een stoma hebben en een catheter: dan nóg moet je hem uitlaten, en ook wat verder dan een blokje om. (het scheelt natuurlijk wel poepzakjes)
liveisgreat
13 jaar geleden
hohoho lieve mensen, misschien is dit gewoon een informatieve vraag en wil de vraagsteller in kwestie zich niet eens een hond aanschaffen?
Indien wel, zou ik idd kiezen voor een kat ipv een hond.
Indien wel, zou ik idd kiezen voor een kat ipv een hond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben het met liveisgreat eens, er hoeft niet zo negatief gedaan te worden, al ben ik het wel eens met het feit dat als de vraagsteller het wilde hij toch beter een kat kan nemen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.