Me hond heeft een klein sateprikkertje ingeslikt, wat moet ik nu doen?
Ik zit er best mee.
We zaten gezellig met satetjes tv te kijken, en ik zie met hond een satestokje eten.
Ik wilde het pakken, maar hij rende weg. Toen ik zn bek open deed had hij niks. Ook kon ik niks vinden op de grond. Zou dit erg gevaarlijk zijn?
Ik kan nu moeilijk langs de dierenarts gaan. Iemand hier ervaring mee? Of iemand die weet wat ik kan doen? Mijn hond is een kruising tussen een cairn terrier en een west highland white terrier. Het is een kleine hond.
En heeft het om 7 uur ongeveer ingeslikt.
Alvast bedankt
Inderdaad altijd direct naar de dierenarts of deze in ieder geval consulteren! Dat doen we tenslotte toch ook als we zélf iets scherps hebben ingeslikt? Waarom wordt er met dieren toch zo vaak en zo lang gewacht?? Is dat een geldkwestie?
Ik laat nog meer weten.
word ik wakker
had me hond een nieuw piepspeeltje gehad. ik loop naar hem toe en pak het speeltje. naast hem zie ik een donkere vlek leggen, en dacht in eerste instantie dat daar stoel had gestaan ofzo. maar toen zag ik middenin die vlek een stokje leggen (ik dacht aan een stukje zoutstengel). ik pakte het op en het was een satéstokje. ik rende naar beneden en zei tegen me moeder dat boven dit stokje lag met veel gal.
ik was zo opgelucht!
Ik denk dat dat stokje dan de hele tijd in zijn maag heeft gezeten.
zou er verder nog schade kunnen zijn toegebracht?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.