hond piept en loopt wankel is dit ernstig?
onze hond is weggelopen en die zijn we een uurtje kwijt geweest,, daarna is hij ziek geworden,, hij piept en loopt wankel en valt soms om, daarbij drinkt ie opeens superveel!! wat kan er aan de hand zijn?
Toegevoegd na 10 minuten:
dit is gister gebeurd,, en ik heb de dierenarts toen gebeld en me man heeft toen iets moeten ophalen tegen de misselijkheid,, dat heeft geholpen hij braakt niet meer,, maar loopt nog wel wankel of meer dronken en hij piept en plast nog wel heel veel.. volgens de dierenarts was het gewoon iets verkeerds gegeten,, maar ik weet het niet daarom stel ik de vraag hier..
Toegevoegd na 1 dag:
hier weer naar de dierenarts geweest hij heeft weer 2 prikken gehad voor het spugen.. hij heeft vandaag 6x overgegeven… als het vanavond nog slechter met hem gaat wil die hem open maken,, om te kijken wat er aan de hand is,, want de da weet het ook niet.. of een zware vergiftiging of hij denk dat er iets van plastic vast zit in zijn lichaam.
maar hij weet niet wat..
ik hoop zo dat het beter gaat met onze woef..
Toegevoegd na 2 dagen:
Hond gaat steeds slechter,, hij heeft nu ook toevallen, dus het zit in zijn hersenen ook... De dierenarts denk niet dat hij het ga redden...
We zijn echt heel van slag, en hopen toch nog voor het beste maar de kans is bijna 0
Toegevoegd na 3 dagen:
Helaas is ons hondje vandaag overleden...
Heel veel sterkte en beterschap!
is een echo geen optie, voordat hij gaat snijden?
heel veel sterkte, en hou ons op de hoogte ajb.
wat een rot oudjaar voor jullie.
sterkte, hopelijk haalt hij het.
is het nog een jonge hond?
de duimen draaien door vivian!
sterkte, en beterschap voor je hond.
wat verschrikkelijk allemaal, en dat in 1 onbewaakt ogenblik.
heel, heel veel sterkte, de duimen draaien overuren!
Heel heel veel sterkte!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.