De tijd is gekomen, "mijn oude mopje", kooikertje van 15 jaar wordt vanmiddag om 14 uur ingeslapen,hoe de andere hond opvangen ?
Hij kan sinds vanacht niet meer lopen,heeft hoge koorts,plast,spuugt,en poept bloed.
De andere hond een labrador,doet alleen eten,spelen naar buiten gaan,als het oudje ook dat deed,
Ik houdt mijn hart vast,hoe de labrador gaat reageren ,als het oude mopje weg is,hoe kan ik hem het beste opvangen ?
Toegevoegd na 6 uur:
Ons oude mopje is heel rustig heengegaan,de labrador heeft het volgens ons aangevoeld,deed heel rustig naar het oudje toe,toen we naar DA moesten gaan,gaf hij hem een lik.
Nu thuis is hij wel aan het zoeken,maar we geven hem extra aandacht.
Ben benieuwd hoe het gaat als hij straks merkt dat hij echt niet meer terugkomt.
Ik voel me zo verscheurd van binnen,maar weet dat dit naar hem toe de beste beslissing wat ik ooit voor hem heb gemaakt.
Toegevoegd na 11 uur:
Het gaat goed met de andere hond,de labrador,hij heeft gewoon gegeten (tja hoe kan het ook anders-het is een lab)
Hij zoekt wel,gaat af en toe waar ons oudje altijd lag,blijft dan even dwaas kijken,en gaat weer door.
Toegevoegd na 1 dag:
vandaag is heel anders,de lab ,zoekt ,jankt,weigert eten,bang,wil niet alleen zijn,is echt treurig.
Toegevoegd na 2 dagen:
Dag 2: labje heeft gegeten,jankt af en toe,zoekt nog wel,maar gaat beter.
Zal vraag vanavond sluiten,geen beste antwoord; maar speciaal aan WendyH,en Ivana, bedankt xxxxx
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.