Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vis eet steentjes van de bodem...........kun je hem dat afleren? 'voordat hij stikt'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

nee dat lukt niet want een vis heeft een geheugen van 2 seconden alles wat die doet is natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eens gaat snorkelen of duiken, zie je dat vissen dit van nature doen: Ze eten de steentjes neit werkelijk, maar onderzoeken of er iets eetbaars onder zit.

Ik zou me geen zorgen maken, je kunt hooguit eens bekijken of je vis de juiste voeding krijgt, en of het water optimaal van kwaliteit is.

Oh ja en dan nog dit: Een vis stikt niet in een steentje hoor, of het moet tussen de kieuwen vast komen te zitten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet de muskusschildpad wel, op een dag heeft hij ze dat allemaal afgeleerd en jij geen vis meer.

Overigens zuigt de vis de stenen schoon en slikt ze niet door.

Ik hoop dat de moderatoren dit antwoord laat staan als informatie voor overige vraagstellers.

De muskusschildpad zit geheel verkeerd gehuisvest, niet alleen de bodem is ongeschikt maar ook de medebewoners horen er niet bij te zitten, goudvissen zijn drager van koudwater TBC, dit is dodelijk voor de schildpad, ook zal de schildpad de vissen als voer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing