Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn kitten van ruim 7 weken heeft best een bol buikje, hoe komt dit? Kan het zijn dat dat komt omdat ze net heeft gegeten??

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik heb gebeld. Ik heb morgenavond een kennismaking waarbij een gratis onderzoek zit. Daarbij krijgt ze vanaf morgen een wormkuurtje.
Bedankt voor alle antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dat kunnen wormen zijn heb het beesie het ook als het niet gegeten heb zo ja dan is het bijna zeker wormen zou even naar de dierenarts gaan en vragen wat te doen en welk ontworm middel je moet gebruiken ivm met dat het een erg jong beesie is succes met het beesie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heb je haar al ontwormd,zouden best wormpjes kunnen zijn,schuurt ze met haar bips ?

als ze ook beetje futloos zou ik even dokter bellen,sowieso even dokter vragen welke wormenkuur omdat ze nog zo jong is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
direct na het eten kan dat maar ik zou geen risico nemen en met je kitten langs de dierenarts gaan.
het kan zelfs zijn dat er sprake is van katteziekte of fip.

is je kitten wel beweeglijk, speels en geinteresseerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou zeker met hem naar de dierenarts gaan want is wel een erg jong dropie .Eigenlijk had hij nog even bij ma moeten blijvendus zou vragen naar voeding voor de drop en natuurlijk enten en ontwormen als dat nog niet gebeurt is.Veel plezier met het katje!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb regelmatig nestjes Jack Russellpups gehad en mijn ervaring is dat het meestal een worminfectie is.
Dus het wormenkuurtje zal hoogstwaarschijnlijk wel nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing