Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (10)

Hondenbrokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hondenvoer.
Dit kunnen brokken zijn, blikjes, hondenvlees uit de vriezer.
Sommige mensen koken vlees voor hun honden.
Je hebt ook honden die met de pot mee eten.
Of mensen die hun honden rauw vlees voeren.
Soms eet een hond ook stiekem uit de vuilnisbak.
Je mag een hond geen chocolade voeren, dan gaat ie dood. Tenminste, dat zeggen ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De onze is gek op kinderen.
13 jaar geleden
Een vriend van mij kookte zelf de pens die hij aan zijn hond gaf.
Maar tegenwoordig kan het heel divers zijn.

.Korrels/brokken
.Voer uit blik/zakjes/bakjes/etc. (kant en klaar)
.Ingevroren compleetvoer
.Diner (aangelengd, evt. met vlees)
.Zelfgemaakt hondenvoer (vlees/pens, brood, rijst, etc.)
.De hond eet mee uit de pot (deel van uw eigen eten)

Extra:
Verse knoken van de slager
Kauwstaafjes (huid/oren/pezen/pens/etc.)
Snoepjes/sticks/etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
honden brokken te halen bij de dierenzaak zou ook niet van dat supermarkt spul halen maar het betere spul hebben ze minder van nodig omdat het beter vult en gaat daarom lang mee zo zak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hond is een afstammeling van een wolf. Soms ver te zoeken, maar het is toch echt zo. Wolven zijn aaseters, dus die eten alles. Dit geldt ook voor een hond. Onze hond eet eigenlijk met de pot mee, tenzij het spullen uit de frituurpan zijn. Mocht het onvoldoende zijn voor een complete maaltijd, dan vul ik aan met hondenbrokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles wat ie lekker vindt!
van appel tot druif (maar druiven zijn slecht) van koekjes tot chocola (laatste is heel slecht!!)

over het algemeen geven mensen een hond toch hondenbrokken. iemand die het nut inziet van een goed voer geeft zijn hond een premiumbrok.

en natuurlijk kan je een hond laten leven op etensresten, of puur vlees waar je vitamientjes en mineraaltjes aan toe voegt.

de meeste mensen geven hun hond dus hondenbrokken.
ofwel, voer wat op de hond is afgestemd.
tegenwoordig kan je hondenbrokken kopen in de supermarkt (maar dit is allemaal bagger) de dierenspeciaalzaak, de dierenarts (deze verkoopt géen bagger) en van horen zeggen heb ik zelf dat het via internet te bestellen is!!!! (er gaat een wereld voor me open....)

geniale vraag overigens, mijn complimenten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeetje, ik hoop niet dat je nu een hond wilt! Als je dit nog niet eens weet dan heb je nog hééél veel te leren.! Eten is niet het enige wat belangrijk is als je een hond wilt nemen. (opvoeding, vachtverzorging, beweging, aandacht enzenzenz) Eea hangt ook af van het ras dat je wilt hebben. "een hond"is een ruim begrip. Ik heb een bastaardje gehad die 15 werd terwijl hij met de pot mee at. Nu hebben we een hond die erg kieskeurig is en alleen een bepaald merk lust. (gaat niet door, ze krijgt goed maar goedkoper voer die ze na een tijdje dan toch accepteert)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je vooral op dient te letten bij een goed voer, is dat de brokjes gelijk zijn. Zo halen ze niet enkel wat ze lekker vinden eruit, maar alles wat gezond is :)

Er zit echt verschil in het voer, let daar op, want wat ze binnenkrijgen bepaalt voornamelijk de groei, gezondheid, vitaliteit en leeftijd!

Wat een echte aanrader is voor marg- en darmkanaal etc., is gekookte rijst met kip!

Nou, onaardig, goedkoper, voor die paar Euro per week en wat jij op je bord hebt liggen, hoeveel kost dat dan?
Waarom heb je een hond eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hondenvoer.
Dit kunnen brokken zijn, blikjes, hondenvlees uit de vriezer.
Sommige mensen koken vlees voor hun honden.
Je hebt ook honden die met de pot mee eten.
Of mensen die hun honden rauw vlees voeren.
Soms eet een hond ook stiekem uit de vuilnisbak.
Je mag een hond geen chocolade voeren, dan gaat ie dood. Tenminste, dat zeggen ze.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing