Ik heb nieuw voer voor mijn hond, (seniorenvoer), met meer vezels, en toch krijgt ze opeens obstipatie: hoe kan dat?
Toegevoegd na 18 uur:
Dierenarts denkt aan tumor. Morgen röntgenfoto. Tranen met tuiten hier. Ik heb het net twee weken.
Toegevoegd na 1 dag:
Hele buikje blijkt vol te zitten met gigantische tumor. Ik ben kapot van verdriet.
ik ben meer van de poezels.
zal bij honden ook zoiets zijn?
maar nogmaals, ik ben van de katten :)
del morgen gewoon je da even om raad.
Opereren was volgens de dierenarts te gecompliceerd, omdat de tumor waarschijnlijk al is vergroeid met de darmen. Bovendien is het hondje al 11 jaar.
Tja sommige mensen zoals zijn oude baasje willen het soms niet inzien hoeveel pijn zo'n beestje heeft,de ene dag vrolijk,de andere dag veel pijn. Een hond heeft van nature het gedrag om geen of zo weinig mogelijk te laten blijken dat hij pijn heeft. Toen mijn eigen hond van de ene op de ander dag niet meer kon lopen en ik naar de dierenarts ging,bleek hij vol te zitten met kanker dus ik heb gekozen voor het inslapen omdat er toch niets meer aan te doen was,ja misschien een medicijn of operatie,maar daar rekte ik zijn leven hooguit drie maanden mee en dat wilde ik hem niet aan doen.
Ik heb gekozen wat het beste was voor mijn hond,hoe moeilijk dit ook was dus ik wens je veel sterkte en wijsheid met het nemen van zo'n beslissing.
Ik weet wel zeker dat je haar nog een paar mooie dagen hebt gegeven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.