Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom druk mijn kat zijn neus tegen de mijne?

Na een lange kneed sessie waarbij mijn kat zich met zijn kont naar mijn gezicht richt als ik op het bankstel lig en dan lekker en lang gaat kneden richt ie zich om en drukt zijn neus plat tegen de mijne onder luid gespin en gaat dat face to face op me liggen, wat is dat neuzen toch precies wat ie dan geregeld doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

als een kat z'n kont in je gezicht drukt, doet hij dat in het kader van informatieuitwisseling.
neuzen is tussen katten onderling meer een informele begroeting, die je ziet tussen verwante/ bevriende katten.
als je kat dit met je doet, kan je er dus van uit gaan dat hij op z'n gemak is, en positief tegenover je staat.
zoiets van; "hallo gozer, leuk dat je er bent!".
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoort er helemaal bij,met begroeting en al.Van de kat mag je in dit huis blijven.Want je woont bij hen en niet andersom.Leuke beesten die katten.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: