is er behoefte aan een landelijke kittenopvangcentrale?
Ik probeer een landelijke dekking te realiseren voor kittenopvang. Dit plan staat nog in de kinderschoenen en is op dit moment ook totaal nog niet doordacht. Ik wil voordat ik er verder mee ga, eerst even polsen bij kittenopvangadressen of er behoefte is aan mijn plan. Anders ga ik misschien een hoop tijd steken in een onhaalbaar, nutteloos plan.
Ik wil een site waar meldingen gedaan worden van kittens die hulp nodig hebben. Opvangadressen die dichtbij zitten kunnen dan reageren op die melding. Ik merk nu dat er via diverse fora ontzettend veel zoekwerk verricht wordt voor er een opvangadres gevonden is. Daarbij gaat teveel kostbare tijd verloren. Dat moet toch makkelijker kunnen!
Denken jullie dat dit haalbaar is, stuur dan dit mailtje door naar zoveel mogelijk opvangadressen die jou bekend zijn en vraag hen te reageren op maya.smits@planet.nl
Als je er niets in ziet, hoor ik het ook graag (met motivatie)
Ik hoop snel iets van je te horen!
Groetjes Maya
Toegevoegd na 6 dagen:
Er kan een hoop kostbare tijd gewonnen worden bij de noodopvang van kittens (niet alleen kittens maar ik kan niet alles tegelijk) door de krachten en informatie te bundelen. Waarom is dit er nog niet?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.