Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze hond is aan de diaree, nu heeft hij onze nieuwe vloerbedekking ondergepoept, hoe kan ik dit het beste reinigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nadat u de hondenpoep heeft weggehaald kunt u de vlek het beste onderhanden nemen met shampoo speciaal voor honden. Deze hondenshampoo kunt u kopen in de dierenspeciaalzaak of bij een grote doe-het-zelf keten. Dit zal de vlek en de geur doen verdwijnen. Niet teveel shampoo gebruiken hoor! De vlek deppen en niet boenen anders beschadigt u de vloerbedekking en maakt u de vlek vaak alleen maar groter. Na de behandeling goed drogen en dat is het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo snel mogelijk de overtollige poep weg scheppen en dan met warm water op een spons of natte doek het restant er uit drukken, en wel zo snel mogelijk.
Daarna een droge doek over de natte plek heen en er op stampen zodat het vocht in de doek trekt en uit het tapijt.

Als het wol is; absoluut geen zeep gebruiken, want dan gaat het vervilten of het moet behandeld zijn daartegen (maar dat risico zou ik niet nemen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eruit drukken? het is er net in gedrukt!! +1
Ik zou het proberen met een koud sopje van Biotex oid : dat helpt goed tegen eiwitvlekken.
Het beste met je zieke hond : wat zal hij zich ongelukkig voelen....

Ik heb het ook een keer gehad met mijn (toen...) halfjaar-oude hond : in haar slaap had ze zichzelf, haar bed, en de omgeving rondom 'volgespetterd'.....ik zal dat doodongelukkige hondenkoppie nooit vergeten....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat 'koppie' van jezelf na deze ontdekking? ;-) +1 bij eiwithoudende vlekken idd geen heet water gebruiken (handwarm kan nog, maar warmer niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk een : 'o heavens - waar moet ik begínnen-koppie'.....
Rieneke1
13 jaar geleden
idd biotex +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zelf iets meer hebben van : o, SH#T, waar moet ik beginnen' ;-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: