Hoe maak ik 2 kleine poesjes duidelijk dat ze hier niet wonen en ik hun baasje niet ben?
Vandaag speelde mijn zoontje in de achtertuin toen er ineens 2 schattige kleine poesjes de achtertuin kwamen instappen. Mijn zoontje vond ze geweldig. Ik heb hem verteld voorzichtig met ze te zijn en ze geen pijn te doen. Hij heeft ze geaaid en ze bleven de hele tijd bij hem in de buurt. Ik dacht ze gaan vanzelf wel weer weg... Nee, dus.
Mijn zoontje ging naar binnen om zijn middagboterham te eten en de poesje wilden met hem mee naar binnen. Ik heb ze weer naar buiten gezet. Daarna hebben ze een uur op de vensterbank zitten miauwen. Ging mij door merg en been. Toen probeerden ze door het openstaande kamerraam te springen. Die is trouwens best hoog en ze bungelden aan het raamkozijn... Het voelde als een poesjes invasie. Ze zitten hier nog steeds te miauwen.Mijn zoontje wil graag weer buiten spelen maar ik ben bang dat ik ze dan helemaal niet meer weg willen. Wie heeft er verstand van katten en kittens en weet hoe ik ze het beste kan benaderen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.