Mijn kat is zo koppig,wat moet ik doen??
Hej.
Ik had van een vriendin van mijn mama 2 kleine katjes,(nog maar een maand oud ofzo) gekregen
Wel 2 maanden erna is het broertje van de ene kat helaas overeden en we hebben die dan begraven, een paar dagen erna is onze andere kat die nu alleen zit gewoon ujit het niets weggelopen(wss uit verdriet)
2jaar erna komt die terug,ik gaf hem in het begin wat eten omdat ik niet zeker wist dat het onze kat was, maar dan zagen we m.b.v foto's en de lijnen op de kat dat het wel degelijk onze kat is,dus names we hem weer in huis,maar sind dat ie van jongs af aan tot dan 3jaar erna terug is is hier heel koppig! als ik hem teveel streel wilt die spelen en krabt ie me overal, niet uit woede denkik,als ie es geen eten krijgt en ie zaagt en we luistere niet dat krapt ie ook, we kunnen hem alleen maar over zijn hoofdje wrijven, andere plekken krabt ie gewoon,(niet dat ie boos is ofzo, ie is altijd blij als ik hem op zijn kop streel of wanneer hij eten krijgt) ik wil weten hoe ik hem lief kan maken, niet m.b.v. dierenartsen ofz, men moeder wil dat niet, ze geeft niet echt veel om die kat, (kbedoel,ze is nooit boos op 'm ofzo maar ze wil er niet veel tijd aan besteden) dus wil ik het zelf doen, 'm weer lief maken, ik zou niet weten hoe,als ik hem op zijn buik ofz wil wrijven of vastnemen dan verschiet ie en krabt ie
Ik hoop echt dat jullie iets voor me kunnen doen, Deze kat betekend heel veel voor me..
(ps: het is denkik een bengaalse tijgerkat(die kat van Wiskas)
Bye
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.