Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe klinkt het geluid van een cavia als hij zich eenzaam voelt.? ( lees beschrijving)

Laatst is zijn broertje overleden, zijn broertje was altijd de baas.
Maar ik wil weten of hij nou eigenlijk nog wel een nieuw vriendje er bij wilt, of hij dan een bepaald geluid maakt, om dat hij zich bijvoorbeeld eenzaam voelt.
Hij heeft vanaf geboorte samen geleefd met zijn broertje.
Als iemand weet wat het geluid er van is, kan het dan een filmpje of iets zijn zodat ik het kan aanhoren, want ik vind het moeilijk om het te lezen want ik weet dan niet precies hoe het klinkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Moeilijk! Kijk... jouw cavia heeft sowieso wel liever een vriendje. Mààr... niet elke combinatie heeft kans van slagen.
Soms kan het moeilijk zijn voor je cavia, om opeens "bevriend" te worden met een vreemde. Als jouw cavia het onderdanige type was, dan kan het goed zijn, dat als je er nu een ander mannetje bijzet, dat hij helemaal geterroriseerd wordt. (Heb het zelf meegemaakt)

2 vreemde mannetjes bij elkaar is meestal géén goed idee (wat de mensen in de dierenspeciaalzaak ook zeggen!) en een vrouwtje zou wel lukken, maar dan krijg je zeer waarschijnlijk jongen, en wil je dat wel? (verschillende keren per jaar).

Als je echt op zoek bent naar de beste optie zeg ik; Mannetje steriliseren en vrouwtje erbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iep iep iep iep iep iep.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk dat je het mannetje het beste kan laten castreren en een vrouwtje erbij kan nemen,beste 1 die of nog heel jong is of als ze ouder is die al gewend was om met 1 of meerdere cavia's te leven.
alleen blijven zal hij vast wel erg eenzaam zijn aangezien hij altijd met 1 ander is geweest.
enne het geluid dat ze maken als ze happy zijn dan makaat de cavia hele snelle soort tikgeluiden,dat doen ze ook vaak als je met wat lekers aankomt,eenzaam geluid weet ik niet.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding