twee ratjes weg doen.. waar kan je ze heen brengen en waar zorgen ze er goed voor?
is het niet heel zielig om 2 ratjes weg te doen? iedereen zegt dat ik dat beter kan doen omdat ik met een groep van 6 ratjes zit.. en ik super vaak heel de kooi schoon moet maken.. waar kan ik ze heen brengen waar goed voor ze gezorgt word en waar ze geen slangenvoer worden? en hoe kom ik erachter of mensen goed voor ze zouden gaan zorgen?
Toegevoegd na 7 uur:
( trouwens fijn dat jullie zo mee denken.. had eigenlijk reacties verwacht van dat ik nooit zoveel ratjes had moeten nemen etc..hoop dat ik snel een goed huisje voor ze vind..ondertussen zijn alle antwoorden welkom..)
Toegevoegd na 20 uur:
Ze kunnen waarschijnlijk naar stichting ratjetoe in utrecht.. daar worden ze beslist geen slangenvoer en zoeken ze een goed huisje voor ze.. als dat niet lukt houden hun ze en zorgen voor ze, alleen nog even kijken wanneer ik ze zou kunnen brengen etc.. vind het wel zielig voor me ratjes maar goed.. denk dat ze het daar ook goed hebben.
Toegevoegd na 1 dag:
In utrecht was geen plaats.. heb ze net naar stichting ratjetoe in hoofddorp gebracht ( in totaal 3 uur in de auto gezeten pff).. wel even een *** gevoel.. maarja denk dat het het beste is.
Bedankt voor de tips/antwoorden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.