Help!!!! Kat in de wasmachine.... Geen grapje!!! Nu helemaal overstuur. Hoe krijg ik haar weer rustig?
Net vreselijk geschrokken. Mijn bijna twee jaar oude Brinta (poes) zat in de wasmachine. gelukkig kreeg ik het door voordat het apparaat begon te draaien en kon ik mijn (natte) katje er snel uithalen. Ze is nu volledig over haar toeren en ligt onder de kast te miauwen en blaast als ik in haar buurt kom. Zo zielig!
Iemand suggesties hoe ik haar weer een beetje kan kalmeren?
Zelf zal ik ook nog maar een kopje thee gaan nemen... PFFFF
Toegevoegd na 8 uur:
even een follow up....
Brinta heeft net weer wat gegeten en miauwt en blaast ook niet meer. Wel kruipt ze nog steeds onder de kast. Het zal allemaal dus wel weer goed komen.
En hoe het nu heeft kunnen gebeuren....
Tja normaliter doe ik mijn wasmachine vol, deur dicht en dan aan. Dan past er ook geen kat meer in. Nu wilde ik deze keer alleen twee wollen truitjes op een wolprogramma draaien. Het tweede truitje lag nog in de slaapkamer en ben het toen gaan halen. Wasmachine stond dus nog open. Waarschijnlijk is Brinta er toen in gekropen en omdat ik van plan was direct hierna naar bed te gaan had ik alle lichten al uit en (belangrijk) mijn bril NIET op. Ik heb haar gewoon niet gezien. Gelukkig blijf ik altijd even wachten totdat de machine volloopt (hij wil wel eens weigeren) En toen zag ik haar opeens.....
Maar: je kunt er zeker van zijn dat Brinta (leuke naam) dit nooit meer doet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.