wat moet ik doen om toch bij honden te kunnen zijn die niet bijten of vlooien of iets dergelijks hebben.? (lees beschrijving)
ik ben 13 jaar en ben met een duitse herder opgeroeid, op mijn achtste is hij doodgegaan. toen ik bijna 10 jaar was kocht mijn vader nog een duiste herder maar hij kreeg paar maanden erna kanker, dus moest het ziekenhuis in. Duitse herder was dus veel alleen. en kon niet goed opgevoed worden zoals elke hond nodig heeft. Mijn vader ging toen ik 10 jaar was dood. En dat merkte hij(herder) mij ook. maar opeens beet hij mijn buurmeisje toen hij aan het eten was en zij aaide hem, ik dacht tja das normaal bij het eten. maar later beet hij mij toen hij op de grond lag ik wouw hem aaien maar beet mij. toen beeet hij me een paar maanden later weer, en weer uit het niets. dus mijn moeder heeft hem weg gedaan.
ze wilt geen hond meer. maar ik wil zo graag met honden leven. ik kan gewoon niet zonder ze!! wat moet ik toch doen om met lieve honden te spelen en wandelen enzo.
(sorry voor mijn hele levensverhaal)
(er gaan signalen aan vooraf, een hond bijt nooit uit het niets) :) een antwoord kan ik niet geven want zie mooie tips waar ik niets aan toe te voegen heb. wat ik wel even wil zeggen'
ik hoop dat het je lukt om leuk met honden om te gaan, en wens jou en je familie heel veel geluk toe bij alles wat er op jullie pad mag komen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.