Wat moet ik doen, nu ik alles gekocht heb ?? voor mijn konijn?
Ik heb een ren met een badkamermat erin dus niet ontzettend groot, met speeltjes enzo erin maar hij duwt steeds aan de tralies en eet aan de kranten en hij weet niet waar hij moet poepen en plassen omdat hij zindelijk is en in de woonkamer staat dus hij houd het op , in zijn kooi staat zon driehoek wc'tje waar hij altijd in peopt en plast. Maar die ren is bedoeld voor de hele dag erin zitten en lekker spelen, maar het heeft dus geen zin heeft iemand een idee wat ik nu moet doen , iets anders wat ik kan maken misschien? oja, wc'tje erin zetten heeft geen zin dan gaat hij dat wc'tje door de hele ren gooien. & speeltjes in de kooi leggen kan ook niet want anders word het te vol.
Toegevoegd na 13 minuten:
van ren een trappetje naar kooi kan niet zijn kooi is vrij hoog want er zit nog een cavia kooi onder ! :D
kan je de caviakooi niet bovenop zetten en de konijnenkooi onder? of de caviakooi aan de andere kant van de ren, zodat die ook "buiten" kunnen spelen?
mijn konijnen gooien ook met hun toilet: als ik te lang wacht met schoonmaken ;-) hoe zet je hem nu in de ren en terug naar zijn kooi? steeds optillen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.