Hoe los ik mijn probleem op met 24miauwende katten voor de deur/tuin?
In onze kleine woongebied dus 8huizen en overkant 8huizen het zit zegmaar dicht met een hek en dan elke huis een tuin met hekken. en aan de overkant is er een huis die heeft 21buitenkatten en de buren hebben ook al 3katten, katten en elke dag overdags of 's avonds hoor ik miauwende katten ik word hier zo geschift van dat gewoon letterelijk en figuurlijk ontplof dat irritante vreselijke gemiauw maakt mij heel kwaad ik weet niet waarom maar dan vlieg naar de tuin en wil ik gewoon flessen cola of met bekers gooien.ze poepen en pissen ook al in de tuin als ik ze zie word ik al gek en jaag ze weg.
iemand tips?
zoveel katten in 1 huis is niet gezond. dat de dierenbescherming zelf niet af en toe gaan kijken snap ik niet.
dan mail ik het zo door naar iemand van de LID. ingrijpen kunnen ze niet a la minute, maar het kan wel door gestuurd worden naar de AID voor een bezoekje waar de betreffende buur verhaal kan doen en waar er goed gekeken wordt naar de verzorging, het welzijn en de situatie in het algemeen.
staat er in ieder geval wat op papier waarmee jullie sterker staan bij de volgende klacht.
(maw. je moet kunnen aantonen dat het structureel is, anders kom je geen meter verder..... dus BLIJVEN klagen en melden is wel degelijk van belang)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.