Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hondendraagzak voor 2 hondjes van 3 kilo?

Ik vroeg me af of iemand weet of er een hondendraagzak is, misschien de snugglebug van petflys, waarin je 2 kleine hondjes van ongeveer 3 kilo in kunt vervoeren.
Ik heb nu 1 hondje maar vroeg me af of iemand een goede draagzak weet voor 2 hondjes(voor misschien ooit in de toekomst) Wel echt een draagzak, geen tas of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk kan je iets op deze site vinden:

http://www.glossydoggy.com/epages/0801311.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/0801311/Categories/Draagtassen

De Petsling hondendraagzakken lijken mij het meest geschikt voor je hond(tjes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als alles goed is, dragen de honden zichzelf, en wel op vier pootjes. Acht poten gezamenlijk en dat is een heel draagvlak.
Echt honds ook, met vier pootjes op de grond en véél beter voor de onderlinge verstandhouding met de baas!
Ivana
13 jaar geleden
wat dacht je van een fietskrat? Hier in Amsterdam zie je niks anders,een kussentje erin en je hondjes kunnen dan ook lekker liggen en naar buiten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je voor op de fiets of ook lopende? Ikzelf heb voor op de fiets een mand (aan het stuur), vinden ze prachtig!! En voor lopende, als ik de winkel in wil ofzo idd een soort draagtas, voor 2 (zie foto hieronder). Die van mij zijn ook 3 kilo stuk en dat houdt deze makkelijk, ook is ie daar groot genoeg voor. Je hebt trouwens ook rugzakken waar je ze in kunt doen. En buggy's (al hou ik daar totaal NIET van, maargoed dat is voor iedereen anders)

Kijk anders eens op deze site, die hebben verschillende dingen:

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing