Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan een konijn een zwembad stuk krijgen?

Ik wil zoon groot zwembad in de tuin maar kan een konijn die stuk bijten? i.v.m ik heb een konijn in de tuin los lopen en snachts in ze hok.
Danny

Toegevoegd na 10 minuten:
Kijk foto voor zwembad

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt ook gaas om het zwembadje zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja das zo

Andere antwoorden (4)

Ligt er aan hoe dik die is.. Maar ik denk wel dat het kan ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een zwembad van plastic wilt maken dan wel ja.
Wij hadde vroeger ook een konijn en die ging met de pootjes tegen het zwembad staan en daar ging al de lucht.

Toegevoegd na 28 minuten:
ja hoor dat is vragen om een waterballet.
Maar waarom zet je je konijn dan gedurende de tijd dat je dat zwembad hebt niet in zo n buitenren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij loopt in de helle tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja daarom een gedeelte afmaken waar je konijn kan lopen maar niet bij het zwembad kan
Mijn konijnen bijten zelfs hun houten hok stuk! dus een zwembad zou voor hun geen probleem zijn. Mijn zusje heeft echter ook een konijn en die heeft nog nooit zulke capriolen uitgehaald en graaft bijvoorbeeld ook niet.

Mijn tip: kijk een beetje naar het gedrag en karakter van het konijn wat hij normaal vertoond (veel graven en knagen?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat krijgt een konijn wel stuk gebeten,misschien kun je het konijn in een rennetje op het gras los laten.heeft hij/zij toch bewegingsvrijheid en kan het zwembad niet stuk knagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding