Hoelang blijven deze wilde poezen nog langskomen om te zien of er eten klaarstaat?
Ik had nog wat korreltjes over van mijn overleden poesje en ben de wilde katten uit de tuinen beginnen eten geven op mijn terras. Ze komen naar boven via het dak van de veranda van het gelijkvloers appartement. In het begin kwamen 2 poezen eten maar daarna meer en meer.
De buurvrouw is niet tevreden omdat ze het dak van haar veranda vuil maken en ik moet zeggen mijn terras ook. Ik begon meer en meer kattenvoeding te kopen en uit te delen maar dit is financiëel voor mij ook niet haalbaar.
En neem ik een nieuw poesje dan kan ze niet op het terras omdat de wilde katten daar komen en ze zo allerlei ziekten kan oplopen. Ben net terug van 10 dagen vakantie en dacht dit is het ideale moment om er niet meer mee te beginnen maar ze blijven langskomen. Vind het zo zielig dat ze zitten te wachten. Was er misschien beter nooit mee begonnen. Mijn buurman van het ernaast gelegen gelijkvloers appartement geeft ze eten in zijn tuin en ik dacht: ik zal af en toe een zak korreltjes aan hem geven. Ik heb het gevoel dat ik ze nu een beetje in de steek laat door ze niet meer te voeden op mijn balkon.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.