Wat kost een papegaai (zo'n pratende) en alle benodigdheden?
Ik wil graag een pratende papegaai. Wat kost zo'n beessie? Welke soort praat het beste? Hoeveel werk heb je eraan (schoonmaken, voeren)? En wat zijn de kosten voor een kooi, voer, e.d.
Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor alle reacties!! Ik heb besloten om toch niet voor de papegaai te gaan, maar misschien wel voor een parkietje ofzoiets. Daarom heb ik ook een nieuwe vraag geopend betreffende de parkiet. Alle antwoorden waren goed! Maar moest toch een beste kiezen, maar iedereen heeft die eigenlijk verdiend! Iedereen een +je!
Papegaaien kunnen een hoge leeftijd bereiken (50 jaar of meer) en het gebeurt dus nogal eens dat ze in gevangenschap hun eigenaar overleven.
Er zit echt veel werk aan,daarom heb ik de mijne toen verkocht.
paar uur in de kooi okay, maar als je thuis bent UIT de kooi net als een hond. en dat uit de kooi is niet prettig voor de meesten. papegaai wil overal bijzijn en zit ook overal aan. als je even denkt aan het snaveltje zegt het waarschijnlijk wel genoeg. en dat ook net als het bovenstaande en de reacties op de vragen maar 1 klein aspectje van een enorm geheel. dus als jij je dit soort dingen al af moet vragen die alleen om kosten en verzorging gaan. ook al is dit allemaal haalbaar voor je moet je het NOG niet doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.