kun je het nestje van een poesverplaatsen? zal de poes dit erg vinden dat je aan haar pasgeboren jonkies zit?
ik heb een aanloop poes, een poes die geen huis had en rondzwierf. hij kwam bij ons en we hebben al een kat dus we hebben hem even wat eten gegeven. maar toen ging hij natuurlijk niet meer weg. van mijn ouders mag hij niet binnen en onze poes die we al hebben kan dan weg lopen omdat ze niet houd van andere katten dan voelt het alsof haar plekje is ingenomen. de aanloop poes hebben we nu een maand of 2 en ze is echt heel erg dik. we weten zeker dat ze zwanger is. maar ze slaapt in het konijnenhok. lekker plekje heeft ze daar gevonden. ze heeft het naar dr zin bij ons maar het is wel een buitenkat. wat als ze een nestje krijgt? dan kan dat niet buiten in het konijnenhok! dan moeten ze naar binnen, dat zou dan wél mogen van mn ouders, als ze maar in 1 kamer blijft met de deuren dicht. maar ze krijgt haar nestje dus waarschijnlijk in het konijnenhok maar die moeten we verplaatsen. kan dat zomaar? hoe doe je dat dan? ik wil haar geen stress bezorgen als ik haar jongen verplaats.
HELP MEE!!
ze kan naar mijn idee elk moment gaan bevallen.
Toegevoegd na 14 uur:
ze is al bevallen! van vijf prachtige kindjes! ze zijn geweldig! alles gaat goed, ze hebben geen problemen en moederpoes is helemaal blij met die prachtkittens! en ik ook! ik heb al verschillende mensen die ze over willen nemen. (o.a. leraren haha) na de zomervakantie gaan ze weg en in de vakantie heb ik alle tijd. we laten haar in het konijnenhok waar ze inmiddels haar plekje heeft.