mag ik de snuut van mij pup door zijn uitwerpselen halen als hij binnen zijn behoefte doet??
Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor deze info.
De pup poep en plast ook al buiten hoor en ik ben nu met hem bezig om de behoeftes die tussendoor nog komen ook buiten te doen!
Ik heb hem echt niet in zijn eigen ontlasting gedrukt omdat ik dat zielig vind, krijg wel veel heftige reacties op mijn vraag.
Mijn vriend en ik liggen niet op 1 lijn, want hij zegt dat ik dat wel moet doen omdat hij dan het sneltste het afleert.
vandaar dat ik de vraag stel!!
bedankt michelle
Toegevoegd na 1 dag:
hallo iedereen luister even!!!!
Ik ben hier niet de boeman hoor!!
Ik ben dol op de pup en wil het niet zoiets aandoen, mijn vriend word boos op mij omdat hij vind dat ik het wel moet doen!!
Ik heb boeken en alles inhuis gehaald om het goed te doen, maar mijn vriend is niet overtuigd!!
Via deze weg wil ik namelijk graag aan hem duidelijk maken dat ik niet de enige ben die het verkeerd vind en dat het ook anders kan!!
En even voor de duidelijkheid, ik ben de allergrootste dierenvriend in nederland, ik zou een dier nooit wat aan doen wat niet door de beugel kan!!
Voor ik de pup kreeg heb ik me al laten inschrijven bij een goeie hondeschool die via royal canin goed in de boeken staat dus ga mij nou niet helemaal afzeiken!!
Ik krijg een super hond zoals ik het tot nu toe doe!!
michelle