Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Door de evolutie is het zo gekomen dat dieren hun haren niet langer kunnen groeien als een bepaalde lengte. Dit is simpelweg omdat het haar hun dan zou belemmeren. Ditzelfde geldt dus ook voor katten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is genetisch bepaald. Je ziet bijv dat je echte korthaar katten hebt en katten met langer haar.

Bij cavia's vind ik zelf de verschillen nog veel groter, van "gewoon" tot van de exemplaren die eruit zien of ze een pootje in het stopcontact hebben gehad.

Is op dezelfde manier bepaald als de kleur van onze ogen en het feit dat het ene ras mensen kroeshaar heeft en het andere niet
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan vanaf nu nooit meer naar de 'ontplofte' cavia's van mijn oppaskinderen kijken, zonder voor me te zien hoe ze ooit goed gekapt langs een stopcontact kwamen en hun pootje er in staken... ;-)
amigo
13 jaar geleden
sorry :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rinke: ik dacht hetzelfde! Arme caafjes ;p
Dat is de zgn. "haargrens" en is genetisch bepaald. Mensen hebben dat ook, anders zouden haren maar doorgroeien (hoofdhaar, okselhaar, schaamhaar, wimpers, wenkbrauwen, neusharen....)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding