heeft iemand ideeen over hond uitlaten s'middags?
ik wil mn ouders graag overtuigen om een hond te nemen, maar hun grootste breekpunt is het uitlaten.
s'morgens voor ik naar school ga kan ik m wel uitlaten en s'avonds zouden mn ouders dan zelf even snel een rondje moeten lopen.
maar hoe doe ik het dan s'middags? ik ben vaak pas half 3 uit. en maandag, dinsdag , en vrijdag is er s 'middags sowieso bijna nooit iemand thuis.
heeft iemand ideeën???????
Toegevoegd na 15 uur:
een kat kan niet omdat mn vader er allergisch voor is...
en er zijn maar 3 dagen dat er een probleem is. hoelang kan een hond zonder uitlaten?
Toegevoegd na 2 dagen:
dit is de 2e keer dat ik toevoeg aan mijn vraag, omdat ik vind dat mensen antwoord geven alsof ze me al jaren kennen.
het is zo dat ik niet vind dat het 'maar'3 dagen zijn . ook denken mensen gelijk dat ik alleen een kort rondje zou dat wat niet waar is ik woon tegenover een grasveldje!!!
een uitlaatservice is een goed idee zeker weten. ook willen mn zusje en ik geen puppie maar willen en wat ouder hondje nemen uit het asiel. dan geef je ze nog een beter leven ook!
ik heb gewoon in mn hele leven nogal wat meegemaakt en ik kan er niet met mensen over praten een hond zou dan troost en geluk geven...
een goudvis gaat dan niet werken en ik heb slechte ervaringen met knaagdieren
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.